بازسازی آشپزخانه انبار ما :: سه تصمیم بزرگ هنگام انتخاب کابینت - و نحوه تصمیم گیری ما
نوشته شده توسط : بازسازی ساختمان

ناگفته نماند که کابینت ها پایه و اساس هر نوع بازسازی آشپزخانه هستند. آنها تنها چیزی هستند که شما واقعاً نمی خواهید آن را خراب کنید ، موردی است که به احتمال زیاد وقت خود را برای آن می گذرانید و قطعاً مکانی است که وارد شدن به جزئیات واقعاً اهمیت دارد. همچنین - اندازه گیری ، اندازه گیری اندازه گیری. همه چیز می تواند کمی طاقت فرسا باشد ، اما وقتی آنها دور هم جمع می شوند و سر جای خود قرار می گیرند؟ واقعیت آشپزخانه جدید شما شکل می گیرد و این بهترین احساس است.

پس از نشان دادن بازسازی تمام شده (!!!) آشپزخانه زیرزمین ما دیروز در وبلاگ امیلی هندرسون ، فکر کردم که سرگرم کننده خواهد بود - و مفید! - برای ورود بیشتر به فرایند فکر و طراحی پشت کابینت آشپزخانه خود ، زیرا بیشتر نظرات و سوالات در آنجا به دست آمد! برای من ، طراحی کابینت را می توان به سه تصمیم بزرگ تقسیم کرد: 1) چیدمان 2) رنگ و سبک و 3) عملکرد. بنابراین ، من قصد دارم با استفاده از سه عامل اصلی تصمیم گیرنده ، فرآیند خود را طی کنم.

  خرید آجرنما در رشت  و خرید بلوک شیشه ای در رشت

اما در ابتدا ، مهمترین اطلاعات: کجا کابینت خود را تهیه کردیم.

هنگامی که ما چند سال قبل کل آشپزخانه طبقه اصلی خود را با خط امگا آنها بازسازی کردیم ، با کابینت Masterbrand کار کردم . ما تجربه فوق العاده ای داشتیم ، بنابراین می دانستم که می خواهم دوباره با آنها کار کنم. اما این بار ، ما تصمیم گرفتیم با خط Diamond Cabinet آنها که کمی سفارشی تر و مقرون به صرفه تر است ، برویم . با وجود اینکه کابینت های ما تحت حمایت قرار گرفتند ، من می خواستم تا آنجا که نوع کابینت هایی که به طور بالقوه برای بازسازی آشپزخانه ثانویه انتخاب می کنیم ، کمی واقعی تر به نظر برسیم. این کابینت همچنین مدت زمان کوتاه تری داشت ، که عالی بود.طراحی دکوراسیون داخلی در رشت و ساخت ویلا در شمال 

 

چیدمان

وقتی نگاه اولیه ای به این بازسازی داشتیم ، من و شوهرم راه هایی را که از این فضا استفاده می کردیم بررسی کردیم تا ببینیم آیا دلیل مهمی برای تغییر چیدمان فعلی اتاق وجود دارد یا خیر. من مطمئن هستم که بسیاری از شما می دانید که یکی از بزرگترین راه های صرفه جویی در هزینه بازسازی ، حفظ طرح فعلی است ، بنابراین مجبور نیستید لوله کشی ، برق یا گاز را بیش از حد جابجا کنید. اما واقعیت این بود که ما مجبور بودیم کابینت ها را از بین ببریم (آنها وضعیت بدی داشتند) و همه لوله کشی و برق را جایگزین کنیم که بهانه کاملی برای تغییر همه چیز به ما می داد! اما ما این کار را نکردیم - و در اینجا دلیل آن آمده است:

 

این یکی از اولین دورهای رندر بود که از طراحی که در MasterBrand با آن کار کردیم بر اساس اندازه گیری های خشن اولیه و درخواست های چیدمان دریافت کردیم. از اینجا می توانید دید بهتری نسبت به فضا داشته باشید. درب سمت راست از حیاط عقب خارج می شود. اگر آپارتمان را اجاره می کردید ، از اینجا می آمدید و می رفتید. در حال حاضر ، این همان دری است که از باغ برای رفت و آمد از آن استفاده می کنیم. در سمت چپ یک ورودی باز به اتاق نشیمن وجود دارد. روی دیواری که ما از بیرون به آن نگاه می کنیم دو در است: یکی در سمت راست راست که ورودی اتاق رختشویی و راه پله است و دیگری در سمت چپ که یک کمد است. همانطور که می بینید ... این یک فضای کوچک است و درهای زیادی برای کار وجود دارد ، و گزینه های طرح را بسیار محدود می کند!

کمی با محل یخچال بازی کردم ، اما در نهایت این بهترین مکان برای رفتن بود. تنها تغییر بزرگی که در ابتدا به آن فکر کرده بودیم افزودن کابینت بیشتر به سمت چپ بود. اگر قفسه های باز باشند (همانطور که در اینجا نشان داده شده است) ، کابینت از کف تا سقف و غیره به عقب و جلو می رفتیم و در نهایت به هیچ وجه آنها را انجام نمی دادیم (کمی بعد به دلیل آن برمی گردم!) . در اینجا دیدگاه بیشتری وجود دارد ، باز هم از رندرهای خشن اولیه ما ، با برخی از تنظیمات کوچکتر.

 

اکثر انتخابهایی که ما در اینجا انجام دادیم بسیار اساسی هستند. جایگزینی کابینت های قدیمی با جدید همیشه گزینه ذخیره سازی کاربردی تری را به ارمغان می آورد و ما از آن نهایت استفاده را بردیم. واحد گوشه دارای فضای ذخیره سازی چند لایه است . ما ترکیبی از زباله/بازیافت را به سمت راست سینک اضافه کردیم (باید زباله های پنهان را در مقابل نشستن آنها دوست داشت!) ، کابینت زیر قفسه های شناور دارای محفظه کشویی برای قابلمه ها و تابه ها است و البته ما برخی از گزینه های قفسه بندی باز خوب نیز وجود دارد!

به نظر می رسد هر زمان که قفسه های شناور را در آشپزخانه در مقابل کابینت انتخاب می کنم ، افراد غیر منتظره ای هستند که واقعاً از آن ناراضی هستند. این به نوعی من را خراب می کند زیرا - صادقانه بگویم - اگر برای صاحب خانه کار کند ، چه کسی اهمیت می دهد !! اما بیایید به نگرانی های اصلی که همیشه می شنویم بپردازیم:

با نشستن در فضای باز همه چیز خیلی غبارآلود می شود. تا جایی که می توانم بگویم ، این بسیار به محیط خانه شما بستگی دارد. برای ما به طور خاص ، این یک آشپزخانه ثانویه است ، بله برخی چیزها در نهایت گرد و خاک می شوند زیرا آنها فقط آنجا نشسته اند ، اما ما واقعاً نگران این موضوع نیستیم. ما فقط آنها را مانند سایر چیزهای آشپزخانه پاک می کنیم. وقتی مهمان داریم قفسه ها را با ظروف شیشه ای و لیوان قهوه بیشتر دوباره تنظیم می کنم و با گرد و غبار مشکلی ندارم. با این وجود ، اگر نگران آن هستید ، قطعاً می توانید آنها را وارونه کنید. از نظر ارزش ، اقلام موجود در قفسه های باز ما در آشپزخانه اصلی به نظر می رسد نسبتاً بدون گرد و غبار ، به ویژه در قفسه های پایین ، باقی بمانند. من هر یک یا دو ماه یکبار دستمال را به خوبی پاک می کنم. صادقانه ... این بیشتر از هر چیز دیگری در آشپزخانه نگهداری نمی شود ، بنابراین برای ما این مسئله به سادگی یک مسئله نیست.
فضای ذخیره سازی زیادی از دست می دهید! بله ، شما انجام دهید مگر اینکه جای دیگر آن را جایگزین کنید! که ما انجام دادیم. ما فضای بیشتری را به چندین مکان در آشپزخانه اضافه کردیم - بالای یخچال ، سمت چپ اجاق گاز ، و یک کابینت مبلمان کامل به دیوار که در نهایت ما کابینت اضافی را انجام ندادیم. بنابراین در واقع ... ما فضای ذخیره سازی بیشتری را اضافه کردیم و همچنان از قفسه های زیبا و زیبا به سبک استفاده کردیم.
این یک روند است و دوام نخواهد داشت. خب ... شاید حق با شما باشد یا ممکن است نخواهید. قفسه های باز مدتی است که رواج یافته است و فکر نمی کنم به این زودی ها از بین برود. این باعث می شود سنگینی بسیاری از کابینت ها شکسته شود ، اجازه می دهد نور بیشتری در فضا حرکت کند و مکانی زیبا برای نمایش و ذخیره مواردی مانند کتاب آشپزی ، سفال ، ظروف شیشه ای و موارد دیگر است. من فکر می کنم مهم است که بپرسیم آیا برای آشپزخانه شما منطقی است یا خیر . شما نمی خواهید یک "روند" را فقط به این دلیل دوست داشته باشید که از عملکرد دور شود!
نکته اصلی این است که اگر برای شما کار می کند و شما آن را دوست دارید - فقط این کار را انجام دهید! این در واقع کل فلسفه من برای این فضا بود. این گزینه کاملی برای موضوع سبک است!

آشپزخانه زیرزمینی کاساندرا لاوال بازسازی آشپزخانه باغ کلبه طراحی دکوراسیون داخلی در رشت و ساخت ویلا در شمال 

رنگ و استایل

وقتی نوبت به انتخاب سبک کابینت می رسید ، تخته چوبی همیشه اولین تمایل من بود. من از یک قطعه کابینت مبلمان که در ابتدا در مورد استفاده از آن برای فضا (که درست نشد) و جزئیات تخته مهره ای الهام گرفته بودم ، الهام گرفتم ، بنابراین این ایده فقط با من ماندگار شد. اما قبل از برقراری تماس ، تصمیم گرفتم روی پایان کار تمرکز کنم. بعد از الهام گرفتن زیاد، می دانستم که می خواهم یک چوب روشن ، سفید کرم یا سبز مریم گلی برای رنگ کابینت انجام دهم. وقتی فهمیدیم که کفهای تراکوتا را نگه می داریم ، این به سرعت چوب را برای من رد کرد. و در حالی که کرم بسیار خوب بود ، رنگ آن دقیقاً همان آشپزخانه اصلی ما بود و این کمی خسته کننده بود. نگاهی سریع به گزینه های ارائه شده توسط کابینت های Diamond سه رنگ سبز را نشان می دهد: یکی بیشتر خاکستری با ته رنگ سبز (سنگ آهک) ، یکی رنگ سبز متوسط ​​با کمی آبی (ساحل) ، و یکی که سبز تیره کلاسیک (Foxhall) بود .

متأسفانه هیچکدام از رنگهای سبز رنگ مناسب نبودند - هر دو برای فضا بسیار تاریک به نظر می رسید. در حالی که زیرزمین در این عکس ها زیبا و درخشان به نظر می رسد ، من می توانم به شما اطمینان دهم که این نور را تقریباً چهار ساعت در روز دریافت می کنید ... وقتی هوا واقعاً آفتابی است. هر زمان دیگری از روز یا سال در آنجا و رنگها خیلی زود تیره می شوند ، و من می خواستم همه چیز را روشن نگه دارم. بنابراین تماس نهایی انجام شد و ما با سنگ آهک رفتیم.

رنگ خود در طول روز کمی در فضا تغییر می کند ، اما من می گویم که این تصویر با دقت بیشتری رنگ های بتونه را نشان می دهد و چقدر در نورهای مختلف تغییر می کند!

 

برخی استدلال کرده اند (نه به اشتباه) که تخته های چوبی فقط با کاشی معنی ندارد. بله با این کاشی چندان منطقی نیست. من احساس می کنم که مجبور بودم روی گردو تیره یا کابینت گچی دست ساز کاملاً کار کنم تا با این کاشی معنا پیدا کند - و هیچ کدام از اینها اتفاق نمی افتاد. بنابراین آنچه را که می خواستم انجام دادم. من تخته چوبی را انتخاب کردم زیرا آن را دوست داشتم. همچنین می کند حس با سبک خانه رعیتی هنرمند سال 1920 از خانه. بنابراین اگر روزی کسی بیاید و بخواهد آن کاشی ها را بشکافد (خدا رحمتش کند) بقیه آشپزخانه همچنان منطقی خواهد بود.

همچنین ، اینجاست که من تصور کردم عناصری را که به طرق دیگر از کابینت دریافت نمی کردم آورده ام. رنگ سبز از پشت و دیگر لهجه های یک ظاهر طراحی شده وارد می شود. چوب طبیعی از طریق قفسه های شناور و کابینتی که به طبقه پایین آوردیم وارد شد. انتخاب کابینت هایی که انجام دادیم به من این فرصت را داد تا از آن عناصر در جاهای دیگر استفاده کنم!

عملکرد

 

من در ابتدای پست به شما گفتم که ما به این دلیل برمی گردیم که در نهایت یک قطعه کابینت دیگر اضافه نکردیم و - بله - همه چیز در مورد عملکرد اتاق است. و بله ، ما در مورد برخی دیگر از ویژگی های عملکرد نیز صحبت خواهیم کرد ، اما این یک درس بزرگ است زیرا درس مهمی را می آموزد.

بنابراین ، در اصل من فکر می کردم خوب است که یک لحظه کابینت در اینجا وجود داشته باشد که به عنوان یک لحظه ورودی نیز عمل می کند. بخشی از چالش این آشپزخانه فکر کردن در مورد همه راه هایی است که ممکن است از آن استفاده شود. نه فقط در حال حاضر ، به عنوان آشپزخانه زیرزمین ثانویه. اما چند سال (یا بیشتر) از حالا که می خواهیم از آن به عنوان یک آپارتمان استفاده کنیم. یا زمانهای بین این زمان که در خدمت مهمانان است. و آنچه من متوجه شدم این بود: اگر این آشپزخانه تمام وقت من بود ، من می خواهم انعطاف پذیری برای استفاده از آن دیوار برای گزینه های متعدد باشد. این می تواند به راحتی مقداری صندلی و یک میز کوچک برای گوشه صبحانه در خود جای دهد. می توانید یک جزیره آشپزخانه بیاورید که روی دیوار نشسته و در صورت نیاز بیرون بیاید. یا ، می توانید کاری را که ما در اینجا انجام داده ایم ، انجام دهید و به سادگی قفسه بندی را برای ذخیره سازی بیشتر اضافه کنید.

کسانی از شما که مدتی من را دنبال کرده اید ممکن است این قطعه را به عنوان قطعه ای که مدتی در اتاق نشیمن خود داشتیم تشخیص دهید! به معنای واقعی کلمه فقط چند اینچ برای فضایی که در آن بودیم بزرگتر بود ، و هنگامی که شروع به تصور مجدد روش های دیگر برای استفاده از این دیوار کردم ، به ذهنم رسید: این کابینت عالی بود . این رنگ چوبی را که من مقدار زیادی از آن را می خواستم به ارمغان آورد و ذخیره بیشتری برای وسایل بزرگ مانند همه گلدان های گل من و قطعات سرگرم کننده اضافی مانند کاسه های بزرگ و بشقاب های کیک که واقعاً در طبقه بالا جایی ندارند. من قفسه کلاه را برای کلاه های باغچه ام و نیمکت را بیشتر برای گرداندن وسایل بصری اضافه کردم ، اما این مکان خوبی برای چیدن وسایل باغ از قبیل دستکش و گلدان اضافی شده است. طراحی دکوراسیون داخلی در رشت و ساخت ویلا در شمال

اما بزرگترین درس در اینجا این بود که تفکر در مورد عملکرد این فضا نه تنها برای خود ما ، بلکه برای مستاجران آینده نیز به ما کمک کرد تا انتخاب هوشمندانه تری داشته باشیم.

 

در مورد عملکرد کابینت ها ، برای من ، چیزی است که ما از همان ابتدای فرآیند (چیدمان و جریان فضا) تا انتهای فرایند به آن فکر می کنیم (چه نوع درج هایی را در کابینت ها قرار می دهیم و هر مورد به کجا می رود؟). این بار ، این روند واقعاً متفاوت شد ، و نداشتن یک برنامه دقیق برای همه چیز به نوعی آرامش بخش بود. اما تنها چیزی که از انجام آن بسیار خوشحالم قفسه بندی باز است. نه تنها در قفسه های شناور بلکه قفسه باز در گوشه. این خیلی مفید است که شما با خرید و گل و سبزیجات به نیستباید درها را باز کنید یا کابینت ها را الک کنید تا آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا کنید. داشتن قفسه ها و میز پیشخوان به عنوان فضایی برای نگهداری گلدان ، دستگاه برش گل و قیچی ، پارچ ، آبکش ، شما نام آن را ... برای ما منطقی تر است. و هنگامی که زمان می آید برای یک مستاجر به استفاده از کابینت، من کاملا مطمئن هستم آنها خواهید بود فقط با گزینه های ما خوب است.

بنابراین شما آن را دارید دوستان یک تجزیه و تحلیل کامل (و شاید بیش از آنچه واقعاً می خواهید بدانید!) در مورد روند کابینت. اگر س questionsال ، نظر ، نظر دارید ... آنها را در زیر قرار دهید! یک تشکر بزرگ از حامی کابینه ما ، Masterbrand ، و خط کابینت Diamond آنها . از ابتدا تا انتها ، آنها در ایجاد فضای رویاهای من بسیار مفید بودند!


اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: